خانمها زمان شیک پوشی فرا رسیده!!!
F a R z A d

 لبـاس پـوشيدن بر طبق آخرين مدل روز، امري فرح بخش به شمار مـي رود؛ امـا آميختن آن با سليقه و هنر کافي، امـري دشـوار محـسوب مـي شود. گـاهـي اوقات جزئيات بسـيـار کوچک، مي توانند ظاهر شما را از هميشه زيباتر سـازند و گاهي اوقات هم مي تـوانـنـد شـما را در جـرگــه قربانيان مد قرار دهند. اگر شما قوانين اوليه را به درستي فـرا بگيريد، بـه راحـتـي قادر خواهيد شد که بر اساس مد روز لـباس پوشيده و فاجعه به بار نياوريد. ما نکات ضروري

را بـه صـورت کـلـي بـرايـتـان توضيح مي دهيم. بنابراين از مارکـهاي جـديد در جـايگاه يک برنده استفاده کنيد، نه به عنوان يک قرباني.                                                                                                                                                                                                         مارک شخصي                                                                                                                                                                                                                           مسئول مارک لباس هايي باشيد که انتخاب مي کنيد. اگر شما مالک مارکي که ميپوشيد نباشيد، آنوقت چه کسي صاحب آن خواهد بود؟ لباس را به گونه اي بر تن کنيد که گويي جزئي از جوهر وجود هر روزه شماست، وجودتان با آن پيوند خورده، و کلاً نموداري از شخصيتتان است. ما عاشق اين ژاکت کش باف لايه اي آستين بلند هستيم، مخصوصاً وقتي که با يک تي شرت ست شود. يک آويز نقره اي و فيروزه اي نيز زيبايي آنرا دو چندان خواهد کرد.                                                                                                                                                 احترام به سن و سال                                                                                                                                                                                                                 افزايش سن، حقيقتي است که به هيچ وجه نمي توانيد از آن فرار کنيد. بايد توجه داشته باشيد که انواع لباس هايي نظير: دامن هاي کوتاه، تاپ هايي که بالاي شکم مي ايستند، لباس هايي که سينه ها را بيش از حد نمايان مي کنند - حواستون با منه! - تنها " مناسب" گروه سني خاصي هستند (البته معذرت مي خواهم). براي اينکه شيک پوشي خود را نشان داده و همچنان به روز باقي بمانيد، لازم نيست بيش از اندازه بدن خود را در لباس پوشيدن به معرض نمايش بگذاريد. دنبال لباس هايي باشيد که مناسب سنتان هستند. شوميزهايي با دکمه هاي لوزي شکل، لباس هاي توردار و ابريشمي خوش مدل، و کفش هايي با پاشنه هاي متوسط، جزء البسه اي هستند که براي تمام سنين مناسب مي باشند.                                                                                                                                                                    هر مرتبه، تنها يک مدل                                                                                                                                                                                                                يک طراح لباس معتقد است: "زماني که تصميم به لباس پوشيدن مي گيريد، بايد يک تيپ خاص را انتخاب کرده و توجه اصلي خود را بر روي آن متمرکز کنيد." اگر دامن محلي، چکمه هاي کابوئي، يک کمربند پهن، گردنبند چوبي تو پر و بزرگ، و گوشواره هاي ريسه اي را در آن واحد و با هم استفاده کنيد، بايد به شما بگويم که صد در صد در طرز لباس پوشيدن خود تجديد نظر به عمل آوريد. هر يک از موارد بالا به نوعي زيبايي موارد ديگر را از بين مي برد و سبب مي شود تا خصوصيت متمايز و منحصر به فرد هر يک از آنها جلوه و قشنگي خود را از دست بدهد.                                                                                                                                    

پوشش مناسب                                                                                                                                                                                                                         

آماده شدن نياز به توجه و تمرين دارد. به عنوان مثال اگر قصد داريد تا شلوار جين خود را بر روي چکمه هايتان تا بزنيد و يا در داخل چکمه بکنيد، بايد اين کار را با دقت و ظرافت خاص انجام دهيد تا طول هر يک از پاچه هاي شلوار به يک ميزان بالا رود و يا در داخل چکمه کج و معوج نايستد؛ در غير اينصورت پاهاي شما مانند يک آکاردئون کج و غير متعادل به نظر مي رسد. براي اينکه ظاهري آراسته داشته باشيد، سعي کنيد شلوار جين راسته به پا کنيد تا زمانيکه آن را تا مي کنيد پارچه هاي اضافي موجب کج ايستادن شلوار بر روي چکمه نشود و اگر قصد داريد تا آن را داخل چکمه کنيد به آرامي اين کار را انجام دهيد تا شلوار مچاله نشود.                                                                                                                                                                      

حفظ تقارن                                                                                                                                                                                                                                

زماني که نوع لباس پوشيدن خود را انتخاب مي کنيد بايد به دو موضوع مختلف دقت کنيد: يکي کمد لباس ها و ديگري اندام و هيکل خودتان. چند وقتي است که شلوارهاي گشاد و دامن هاي پيلي دار مد روز را به خود اختصاص داده اند. اما زمان استفاده از آنها بايد به ساير لباس هاي خود نيز دقت کرده و همه چيز را با هم ست کنيد و گرنه چه لباس هاي گرانقيمت بر تن کنيد چه يک گوني بپوشيد هيچ فرقي در ظاهر شما نخواهد داشت. اگر دامن هاي پيلي دار را انتخاب مي کنيد، همراه با آن بايد کفش هاي حجيم تر بپوشيد و از شکم به بالا نيز بلوزهاي کار شده به تن کنيد تا تقارن شماي کلي بدن حفظ شود.                                                                                                                                                                                      

مشورت با متخصص زيبايي                                                                                                                                                                                                            

زماني که نمي دانيد خوب است که سوال کنيد. "ندا" طراح لباس و مالک فروشگاه پوشاک ندا معتقد است: "اکثر خانم ها متوجه نيستند که يک فروشنده وارد بکار تا چه اندازه مي تواند در انتخاب نوع و طرح لباس مناسب به آنها کمک کند." اگر در داخل دامن هاي جين بسيار کوتاه، احساس راحتي نمي کنيد، فروشنده مي تواند به شما کمک کند تا انواع ميدي و بلند تر آن را که به همان اندازه زيبا بوده و مناسب اندام شما نيز هستند را انتخاب کنيد.                                                                                                                                                 

طرز لباس پوشيدن در شوي لباس                                                                                                                                                                                                   

در شوهاي لباس، زمانيکه به محل ورود و خروج مدل ها روي صحنه نگاه مي کنيد، فريفته شده و قدري مي ترسيد؟! سعي کنيد با انواع طراحي هاي بيدادگرانه و لباس هاي اجق وجقي که در اين شو ها مي بينيد، زياد از خود بي خود نشويد. در حقيقت لباس هايي که در يک چنين برنامه هاي تبليغاتي بر تن مدل ها پوشانده مي شود، آنقدر از حالت متعارف خارج مي شود و با طرح هاي مختلف زينت داده شده و پيراسته مي شود که به هيچ وجه با زندگي روزمره هم خواني ندارد و غير قابل استفاده ميباشد. به عنوان نمونه مي توان گفت که لباس ها کوتاهتر، تنگ تر، و بدن نما تر ميشوند و به دور از تصور است که کسي در زندگي روزمره بتواند آنها را بر تن کند. بنابراين با نگاه اول ترس به خود راه ندهيد، اين لباس ها زماني که به بازار عرضه شوند، کمي واقعي تر شده و مناسب استفاده در زندگي روزمره مي شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 30 دی 1389برچسب:, :: 23:5 ::  نويسنده : F a R z A d

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Farzad FM و آدرس farzadfm.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 942
بازدید کل : 36102
تعداد مطالب : 357
تعداد نظرات : 45
تعداد آنلاین : 1